Daj się zauważyć, czyli marketingowe oznakowanie terenu budowy

Marketing

Gdy na placu, który dotychczas świecił pustkami, pojawiają się ciężkie maszyny, zawsze wzbudza to zainteresowanie. Okoliczni mieszkańcy zastanawiają się, co powstanie w pobliżu ich domu – odpowiedzi na to pytanie mogą znaleźć na ogrodzeniu otaczającym teren inwestycji. W artykule wyjaśnię, dlaczego troska o szczegóły jest tak istotna i jak powinny wyglądać dobrze zaprojektowane banery.

Ogrodzenie inwestycji to nie tylko osłona placu budowy przed gapiami – to przede wszystkim nośnik reklamowy, który przy odpowiednim wykorzystaniu, może przynieść wiele korzyści. Poniżej zaprezentuję kilka rad, które sprawią, że twój płot będzie „sprzedawał mieszkania”!

1. Po pierwsze informuj

Pierwsze pytanie jakie ciśnie się na usta, kiedy widzimy duży, ogrodzony plac brzmi mniej więcej: „Ciekawe co to będzie?”. Decydując się na zmyślnie zaprojektowane banery, możemy zaspokoić ciekawość obserwatorów. Co powinno się na nich znaleźć?

  • Nazwa inwestycji
  • Logotyp
  • Claim lub slogan
  • Wizualizacje
  • Adres strony internetowej
  • Dane kontaktowe – w tym numer telefonu oraz adres e-mail
  • Adres biura sprzedaży (jeśli nie znajduje się ono w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy)

Oczywiście wszystkie elementy muszą być właściwej wielkości, aby informacje można było zobaczyć także z daleka.

2. Kreatywność – wyróżnij się na tle konkurencji

Tworząc baner, spraw, aby nie był on zlepkiem informacji z punktu pierwszego. Pokaż odbiorcom, że Twoja inwestycja to coś więcej niż tylko wizualizacje. Zaciekaw ich na przykład sposobem przedstawienia danych kontaktowych. Połącz druk płaski z elementami 3D lub roślinnością. Uchyl rąbka tajemnicy, przewidując w projekcie otwory na oczy, dzięki którym przechodzień będzie mógł dostrzec, co dzieje się za ogrodzeniem. Możliwości jest wiele – trzeba tylko otworzyć głowę i dać się ponieść fantazji. Nie obawiaj się nowatorskich rozwiązań.

3. Zachowaj spójność

Jeśli masz już logo oraz nazwę inwestycji, strona www ruszyła, a kampanie reklamowe odnoszą pierwsze sukcesy, pamiętaj, aby zachować spójność w swoich działaniach. Odbiorca, który spotykał się już z Twoimi materiałami, a ponadto nagle zobaczy znajomo wyglądające grafiki, Twój obiekt zidentyfikuje z czymś znajomym i spojrzy na niego przychylnie. Dzięki konsekwencji zapadniesz w pamięć swoich odbiorców!

Portal Deweloperni.pl tworzą ludzie, którzy pracowali z wieloma inwestycjami i zaprojektowali kilka przyciągających uwagę ogrodzeń. Poniżej zaprezentuję Wam dwie nasze realizacje – dla inwestycji Zielove w Wyszkowie oraz Osiedla Harcerska 8 w Ciechanowie.

Osiedle Zielove:

Osiedle Harcerska 8:

Projekty te charakteryzują się czytelnością oraz łatwym dostępem do informacji kontaktowych. Najważniejszym elementem, na którym zależało klientom było pokazanie wizualizacji – by odbiorcy nie mieli wątpliwości jakie budynki w najbliższym czasie wzbogacą krajobraz.

Jeśli chciałbyś stworzyć ciekawy projekt ogrodzenia, skontaktuj się z nami. Zadbamy o to, aby banery wyróżniały się i zapadały w pamięć potencjalnym klientom.

Udostępnij artykuł:

Mateusz Sadowski

Project Manager w agencji marketingowej Deweloperni.pl. Odpowiedzialny za kluczowych klientów oraz płynność działań marketingowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm z branży deweloperskiej oraz podmiotów z innych sektorów rynku.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

avatar

Podobne wpisy

Szukasz pomocy

Wystarczy Twój mail, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h!