Jak ciekawie wykorzystać poligrafię przy promocji inwestycji?

Deweloperzy coraz częściej sięgają po niestandardowe formy promocji. Trwa istny wyścig zbrojeń. Wirtualna rzeczywistość, zdjęcia z dronów to tylko niektóre ze sposobów. Niestety zupełnie przez tak dużą różnorodność zupełnie zaniedbane zostały standardowe formy, takie jak np. druk. A przecież wystarczy tylko odrobina fantazji, aby nudne wydruki zmieniły się w przyciągające uwagę materiały reklamowe. Już czas wykorzystać ich potencjał.

Historia druku ma na karku już kilka wieków, a jednak wciąż zaskakuje czymś nowym. Nowe formy, formaty, materiały, gramatury, uszlachetnienia… Może zakręcić się w głowie. Jeśli do tej pory nie zajmowałeś się drukiem, to na pewno przyda się pomoc. Nasi koledzy z drukarni internetowej beprint.pl pomogli nam w pisaniu tego artykułu i zaprezentowali kilka kreacji, które ich zdaniem mają szansę dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów oraz skraść serca już pozyskanych lokatorów.

Wizytówki nie muszą być nudne. Alternatywą są wizytówki bigowane. Zyskaj dodatkową powierzchnię i wykorzystaj ją w kreatywny sposób.

 

Zawieszki na drzwi z życzeniami świątecznymi? Dlaczego nie!

 

Easymailer jest efektowną wersją listu/ulotki. Do jego produkcji wykorzystywany jest arkusz A3. Z jednego formatu A4 powstaje koperta, a z drugiego ulotka. Takie rozwiązanie pozwala na wiele kreatywnych sposobów przedstawienia oferty. Sky is the limit!

 

Teczka ofertowa powinna przykuwać uwagę. Pomyśl jak pomysłowo wykorzystać fakt łamania papieru, otwierania i zamykania…

 

Kto powiedział, że metki muszą być wyłącznie na ubraniach?

 

Wizytówki z perforacją nie musza kojarzyć się wyłącznie z ogłoszeniami małych firm.

Ulotki składane LUX

 

Potrzebujesz pomysłów na niebanalne materiały poligraficzne? Przydałby się także projekt? Zrobimy to za Ciebie!

 

 

Potrzebujesz pomocy? Jakieś pytania?

  • Zasób 5 +48 793 125 399
  • Zasób 6 biuro@deweloperni.pl