Jak tworzyć angażujące teksty blogowe 
na stronę Twojej inwestycji?

Marketing

W projekcie strony inwestycji często przewiduje się miejsce na bloga lub aktualności, jednak na późniejszych etapach zdarza nam się zaniedbywać te sekcje. Wpisy pojawiają się rzadko lub nie ukazują się w ogóle. Czas, który można byłoby poświęcić na redagowanie postów, niejednokrotnie przeznacza się na inne działania marketingowe. To błąd! Podpowiemy Wam jak należy prowadzić bloga, by nie tracić na niego zbyt dużej ilości zasobów, a czerpać maksimum korzyści.

Nie wiesz o czym powinieneś pisać? 

To proste — informuj o postępach prac budowlanych, raportuj jakie etapy zostały ukończone, rób podsumowania. Takie wpisy nie muszą być długie, może być to zaledwie kilka zdań, które rzucą światło na zaawansowanie działań i pokażą klientowi, że z każdym dniem inwestycja jest bliżej ukończenia. 

Jeśli jednak dysponujesz większą ilością czasu lub masz kontakt ze specjalistą w danej dziedzinie, możesz pokusić się o tekst dotyczący chociażby opcji kredytowania, ekologicznych rozwiązań wdrażanych na Twoim osiedlu czy trendów w aranżacji wnętrz… Profesjonalnie sporządzona strategia komunikacji podpowie Ci w jakich obszarach powinieneś się poruszać, by zainteresować swoje grupy docelowe. 

Obraz wart jest więcej niż tysiąc słów

Właściwy dobór grafik to połowa sukcesu. Używaj wizualizacji, sięgaj po zdjęcia z drona, uwieczniaj plac budowy i najbliższą okolicę. Nie musisz polegać wyłącznie na fotografiach — korzystaj także z map czy infografik. Unikaj jednak zbyt dużej ilości zdjęć stokowych — nie dość, że bywają sztuczne to jeszcze mogą być powielane na innych tego typu stronach. 

Miej na uwadze SEO

SEO — Search Engine Optimization — to zbiór procesów dążących do osiągnięcia przez Twoją stronę jak najwyższych miejsc w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych. Choć może się wydawać, że jest to wyłącznie kwestia zawarcia w tekście odpowiednich słów kluczowych, sprawa jest zdecydowanie bardziej złożona. W tym temacie nieocenionym wsparciem będzie specjalista ds. SEO. Warto rozważyć zatrudnienie fachowca, by artykuły generowały wizyty na Twojej stronie i były doskonałym podłożem pod przyszłe kampanie.

Dlaczego wszelka aktywność jest tak ważna? 

Nie zmieniasz zbyt często treści na stronie — przeważnie aktualizujesz liczbę dostępnych oraz sprzedanych mieszkań. Blog jest narzędziem, za sprawą którego zadbasz o regularny kontakt z klientem. Co więcej — wpisy możesz później udostępniać w mediach społecznościowych, przyciągając tym samym odbiorców na stronę swojej inwestycji. Teraz należy tylko zastanowić się jak skłonić ich do pozostawienia kontaktu. 

Jeśli potrzebujesz wsparcia w tworzeniu wpisów blogowych lub innych tekstów na swoją stronę, skontaktuj się z naszą agencją BrandMaster. 

Stworzyliśmy własną grupę na Facebooku — Marketing i Reklama Nieruchomości. Dołącz do niej, by dzielić się wiedzą i doświadczeniem z branży deweloperskiej.

Udostępnij artykuł:

Marta Oziemblewska

Absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz copywriter w agencji marketingowej BrandMaster. Odpowiedzialna głównie za social media deweloperów.
0 komentarzy

Dodaj komentarz

avatar

Podobne wpisy

Szukasz pomocy

Wystarczy Twój mail, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h!