Jakie elementy powinny znaleźć się na stronie Twojej inwestycji?

Marketing

Projektowanie strony internetowej to proces, w którym biorą udział graficy, specjaliści od user experience, copywriterzy, kreatywni, programiści i wdrożeniowcy. Przy bardziej skomplikowanych witrynach zdarza się, że realizacja trwa nawet kilka miesięcy, dlatego by maksymalnie skrócić ten czas, prezentujemy Wam listę niezbędnych elementów wraz z projektami stworzonymi dla naszych klientów – osiedli: Zielove w Wyszkowie oraz Żółkiewskiego 7 w Warszawie.

Elementy typu „Must have” – o czym koniecznie musisz pamiętać?

1. Opis inwestycji

To bardzo pojemna podstrona, która pomieści wiele różnorodnych informacji. Zacznij od tego, co najważniejsze – napisz o liczbie dostępnych mieszkań, standardzie wykończenia, kluczowych cechach osiedla… W tym miejscu możesz także zawrzeć informacje o inwestorze i studiu architektonicznym, które stworzyło projekt lub o istotnych dla Twojej marki wartościach – opcji jest wiele. Z naszą pomocą wybierzesz te właściwe, idealnie dopasowane do charakteru powstającego obiektu.

2. Informacje o lokalizacji

Mapa to podstawa – co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Niewiele powie ona jednak człowiekowi, który dotąd mieszkał w innym mieście lub dzielnicy i okolica osiedla jest mu zupełnie obca. Podaj mu więcej informacji – opisz jak skomunikowana jest inwestycja i zaprezentuj obiekty, które znajdują się w sąsiedztwie.

3. Wyszukiwarka mieszkań

Wyszukiwarka tabelkowa, graficzna, a może mieszana? Przejrzyj dostępne warianty i zastanów się, który sprawdzi się najlepiej przy Twojej inwestycji. Przemyśl jakie cechy weźmiesz pod uwagę przy filtrowaniu lokali – musisz pamiętać o podstawowych zmiennych, takich jak: powierzchnia, liczba pokoi czy piętro, ale możesz także rozważyć dodatkowe dane, jak na przykład obecność ogródka lub balkonu.

4. Dane kontaktowe lub formularz

Dane kontaktowe to oczywista oczywistość. Pojawiają się na górnej belce, w stopce, w poszczególnych zakładkach… Wszystko w trosce o to, by potencjalny klient ich nie przegapił. Dodatkowa podstrona z formularzem kontaktowym pozwoli Ci kierować na nią kampanie i uzyskiwać z nich najbardziej szczegółowe wyniki dotyczące aktywności użytkowników.

5. Odniesienie do mediów społecznościowych

Masz media społecznościowe? To się nimi pochwal! Z całą pewnością są one aktualizowane częściej niż Twoja strona internetowa, więc dzięki nim pozostaniesz w kontakcie z odbiorcami. Najpopularniejsze wybory wśród deweloperów to Facebook oraz Instagram, lecz niektórzy przedsiębiorcy korzystają także z LinkedIna lub posiadają profile w popularnych portalach ogłoszeniowych (np. OtoDom czy Rynek Pierwotny). Zamieść odnośniki do swoich kont, by pokazać jak kompleksową sprzedaż prowadzisz.

Elementy opcjonalne – co będzie ciekawym dodatkiem?

1. Aktualności lub dziennik budowy

To pole do aktualizowania postępu prac budowlanych, a także do informowania o datach, takich jak rozpoczęcie sprzedaży czy sezonowych promocjach. Możesz zdecydować się także na bardziej rozwinięte formy, na przykład artykuły blogowe lub teksty specjalistyczne. Ktoś wspomniał o Tobie w prasie? To także doskonałe miejsce do wklejenia takiej wzmianki.

2. Informacje o lokalach użytkowych

Posiadasz w swojej ofercie lokale użytkowe na sprzedaż? Odpowiednia podstrona pomoże Ci dotrzeć do inwestorów. Dobrze wiesz, jakie punkty przydają się na osiedlu (np. apteka, siłownia czy sklep spożywczy) – możesz targetować kampanie na przedsiębiorców z właściwych sektorów. Jeśli uda Ci się sfinalizować transakcje, będziesz mógł przedstawiać klientom swoją inwestycję jako kompletną i samowystarczalną, ponieważ bez wychodzenia poza teren będą mogli zrezalizować swoje podstawowe potrzeby.

3. Galeria

O ile wizualizacje i ciekawe zdjęcia to elementy konieczne, o tyle nie muszą znajdować się one na oddzielnej podstronie. Wystarczy, że włączysz je w istniejące zakładki. Mini-galerię możesz bez problemu zaaranżować w widoku „O inwestycji”. Pamiętaj jednak, że to strona główna musi być szczególnie atrakcyjna, dlatego zamieść na niej najlepsze fotografie i rendery.

4. Proces zakupu i finansowanie

Z zakupem mieszkania wiąże się wiele formalności. Dokładnie opisz ten proces, zamieść linki do niezbędnych dokumentów i wypisz wskazówki dotyczące pozyskania kredytu. Będzie to nieocenione wsparcie dla osób zainteresowanych Twoją ofertą!

5. Portfolio

Portfolio to idealne miejsce, by pochwalić się realizacjami dewelopera – tymi z bardziej odległej przeszłości oraz takimi, które są obecnie w sprzedaży. W ten sposób pokażesz swój profesjonalizm. Być może zdobędziesz klientów na przyszłość? Niektórzy nie kupią mieszkania tym razem – z różnych względów, być może na decyzję rzutować będzie trwający kryzys. Niemniej jednak istnieje szansa, że przy poprawie warunków wrócą do Twojej oferty.

Masz problem ze stworzeniem przejrzystej architektury strony? Zleć to naszym specjalistom. Skontaktuj się z nami i otrzymaj bezpłatną wycenę.

Udostępnij artykuł:

Marta Oziemblewska

Absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, copywriter i specjalistka ds. marketingu nieruchomości w agencji Deweloperni. Od lat współpracuje z deweloperami, prowadząc ich social media i tworząc dla nich kampanie reklamowe, sprawiające, że mieszkania błyskawicznie znajdują swoich właścicieli.
0 komentarzy

Dodaj komentarz

avatar

Podobne wpisy

Szukasz pomocy

Wystarczy Twój mail, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h!