stk-block-heading__text

Marketing Automation w branży deweloperskiej

Jednym ze sposobów segmentacji klientów jest tworzenie person, ale nawet najskrupulatniej zaprojektowany archetyp nie będzie tak skuteczny jak Marketing Automation. Jest to narzędzie, które pozwala indywidualnie przyjrzeć się każdemu konsumentowi i dopasować do niego właściwe działania marketingowe. 

Wybór narzędzia

Kluczem do sukcesu jest wybór narzędzia idealnie dopasowanego do Twoich potrzeb. Na rynku znajdziesz wiele ciekawych rozwiązań, między innymi: SalesManago, Hubspota czy GetResponse. Wszystkie posiadają wbudowany system CRM, który służy do magazynowania leadów. Każda odnotowana tam pozycja może być wzbogacona o informacje o różnym stopniu szczegółowości — chociażby o historię wizyt na Twojej stronie czy zapisy dotyczące podejmowanych interakcji (wykonanych telefonów, przesłanych maili i formularzy). 

Rozpoznanie preferencji klienta

System śledzi użytkownika w sieci i rejestruje jego wzmożone zainteresowanie poszczególnymi kwestiami. Jeśli w jego wynikach wyszukiwania wielokrotnie pojawiają mieszkania o konkretnych cechach, będziesz wiedział jak skonstruować ofertę perfekcyjnie dopasowaną do jego potrzeb. Tylko to sobie wyobraź — klient poszukuje mieszkania z balkonem o wymiarach od 45 do 50 metrów kwadratowych. Czy nie będzie miło, gdy na Twojej stronie głównej powitają go lokale o pożądanych parametrach? Na podstawie tych samych danych można tworzyć również mailingi. Warto w nich zaprezentować upragnione mieszkanie w promocyjnej cenie lub specjalną ofertę możliwą do zrealizowania jedynie w określonym czasie. 

Potęga remarketingu

Użytkownik jakiś czas temu zapoznał się z Twoją ofertą, ale nie podjął decyzji zakupowej? W takim razie najwyższy czas o sobie przypomnieć! Zainwestuj w spersonalizowane działania reklamowe, które będą tam, gdzie jest Twój potencjalny klient. Istnieje kilka rodzajów remarketingu: 

  • standardowy – wyświetla Twoje reklamy użytkownikom, którzy w przeszłości odwiedzili Twoją stronę,
  • dynamiczny – na reklamach pojawiają się konkretne mieszkania, które osoba oglądała,
  • wideo – na przykład typu „bumper ads” (kilkusekundowe materiały w serwisie YouTube). 

Chcesz wdrożyć do swojej działalności Marketing Automation? Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!


Szukasz pomocy w marketingu?

Zrozumienie Twoich wyzwań to nasz priorytet. Podziel się nimi z nami, a my dopasujemy dla Ciebie najodpowiedniejsze rozwiązania marketingowe. Wystarczy, że podasz nam swój numer telefonu lub adres e-mail - nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby umówić 15 minutowe spotkanie, podczas którego opowiesz nam o swoich potrzebach i celach.

Pamiętaj, że zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić oraz umówić się bezpośrednio na spotkanie przez Calendly 🙂


Mail: [email protected]
Tel. +48 793 125 986