Marketing dla dewelopera

Holistyczne spojrzenie na marketing

Na powierzone nam projekty patrzymy z lotu ptaka. W praktyce oznacza to, iż bierzemy pod uwagę wszystkie zmienne na każdym etapie współpracy – od planowania strategii, przez analizę wdrożonych działań, aż po proponowanie nowych rozwiązań. Skupiamy się na ciągłym poszukiwaniu kolejnych potencjalnych klientów i odpowiednich metod docierania do różnych grup odbiorców.

Pracę nad projektem rozpoczynamy od ustalenia priorytetów, a nie od budżetu. Jeśli w pierwszej kolejności poznajemy cel, jesteśmy w stanie przygotować plan działań krótko i długoterminowych, zakładających różne warianty budżetu i adekwatny czas potrzebny do realizacji. Choć wiele rzeczy może wydawać się oczywistych na pierwszy rzut oka, to po dokładnej analizie ostateczny wynik często okazuje się zaskakujący. Nie bazujemy więc na subiektywnej ocenie naszego zespołu i klientów, ale na twardych liczbach, które dokładnie pokazują, co tak naprawdę przynosi efekty. Praca w marketingu może kojarzyć się głównie z kreatywnością, ale to właśnie tabelki lubimy najbardziej i to z nimi rozmawiamy najczęściej. 😉

Promocja inwestycji deweloperskiej, czyli co możemy dla Ciebie zrobić

W pierwszej kolejności skupiamy się na budowaniu wizerunku. To właśnie ten element pozwala nam określić dokładny kierunek, w którym będziemy podążać. Przygotujemy dla Ciebie pełną koncepcję brandingu – nazwę, claim, logotyp i key visual. Choć w tworzeniu identyfikacji wizualnej pewnego rodzaju standardem jest wykorzystywanie wizualizacji budynku, w naszej pracy nie boimy się sięgać po nieoczywiste rozwiązania. Możemy pochwalić się realizacjami, w których inwestycja została przedstawiona w zupełnie inny sposób i dzięki temu cieszyła się ogromną popularnością wśród potencjalnych klientów.

Na kolejnym etapie zajmujemy się stworzeniem strony internetowej. W tej materii niezwykle istotne są oczywiście względy wizualne i wartościowe opisy. Niemniej ważne są jednak także kwestie techniczne. Nasi UX Designerzy projektują witrynę od strony użytkowej i dokładnie planują ścieżki, jakimi będzie poruszał się potencjalny klient, tak aby gotowa witryna była intuicyjna. Z kolei UI Designerzy zajmują się ostylowaniem takiego projektu, dzięki czemu strona jest nie tylko funkcjonalna, ale też ciekawa i atrakcyjna.

Ostatni i jednocześnie najważniejszy etap naszych działań to promocja inwestycji deweloperskiej. Tworzymy kreacje reklamowe w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach internetowych. Testujemy różne rozwiązania dopasowane do wymagań konkretnego projektu i analizujemy wyniki. Stosujemy szereg różnorodnych narzędzi, dzięki którym jesteśmy w stanie monitorować nasze działania, a w konsekwencji wdrażać niezbędne zmiany, pozwalające osiągać zadowalające wyniki sprzedażowe.  

Współdziałanie i burza mózgów kluczem do sukcesu

W naszej agencji stawiamy największy nacisk na współdziałanie. Zespołowo wymieniamy się informacjami i wyrównujemy wiedzę, dzięki czemu jesteśmy w stanie zoptymalizować czas pojawienia się pierwszych, satysfakcjonujących wyników. Każdy projekt analizujemy w gronie ekspertów z różnych dziedzin. Takie podejście pozwala nam spojrzeć na dany problem z różnych perspektyw, a w konsekwencji stworzyć dużo więcej kreatywnych pomysłów.

Podczas krótkich, cyklicznych spotkań z pracownikami dokonujemy szybkiej oceny sytuacji, wyznaczamy cele i monitorujemy postępy. Dzięki temu precyzyjniej wyznaczamy w zespole kolejne kroki, prowadzące do poprawy wyników. I najważniejsze – Jesteśmy ekspertami w swojej branży, dlatego nie czekamy na polecenia, ale wychodzimy z inicjatywą. Przejmujemy kontrolę nad całym procesem marketingowo-sprzedażowym, a do Ciebie przychodzimy z gotowymi pomysłami i rozwiązaniami.

Chcesz porozmawiać o Twoim marketingu?

Headline