Social Media dla dewelopera na rynku nieruchomości – czy warto?

Współczesny marketing online praktycznie nie istnieje bez obecności przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Do najpopularniejszych platform, na których zobaczyć można deweloperów i ich inwestycje należą Facebook, Twitter, Instagram, a nawet Snapchat. Zobacz, w jaki sposób deweloperzy wykorzystują media społecznościowe do sprzedaży nieruchomości.

Media społecznościowe w marketingu – czy warto?

Jeżeli myślałeś, że media społecznościowe to tylko sposób na publikowanie bieżących postów i contentu wątpliwie niskiej jakości, najlepiej takich, które zbierają dużo „lajków” i innych interakcji, to nie wiele jeszcze wiesz o mediach społecznościowych, jako potężnym narzędziu w ręku zdolnych marketerów.

Współczesne media społecznościowe mają niezwykłą moc. Nie tylko dlatego, że w samej Polsce z mediów społecznościowych aktywnie korzysta ok. 39 proc. mieszkańców (dane z raportu „Digital in 2017 Global Overview” opublikowanego w styczniu 2017 r. przez We Are Social i Hootsuite).

Media społecznościowe to relatywnie tani i prosty w obsłudze środek komunikacji, w której deweloper jest w stanie trafić bezpośrednio do swojej grupy docelowej. Zaawansowana technologia targetowania postów, a w szczególności reklam na Facebooku, pozwala na określenie nie tylko tego, w jakim regionie przebywają osoby, do których kieruje się reklamę, ale także jakie zainteresowania przejawiają, w jakim wieku są, jaki jest ich status społeczny i rodzinny, a nawet tego, gdzie i w jakich godzinach osoby z grupy docelowej podróżują do pracy i jak długo w niej przebywają.

Jak sprzedać mieszkanie przez Facebooka?

Media społecznościowe to żywy organizm, który dorasta wraz ze swoimi użytkownikami. Niemal codziennie HQ Facebooka, Instagrama czy Twittera zalewa social media specjalistów nowymi technikami i możliwościami w dotarciu do odpowiedniej grupy docelowej, np. filmy 360°, relacje na żywo czy reklamy generujące leady w najprostszy z możliwych sposobów.

Media społecznościowe w branży nieruchomości najczęściej kojarzone są z zabiegami kreowania wizerunku dewelopera czy inwestycji, a także prowadzenia przez nie odpowiedniej polityki informacyjnej. Na chwilę obecną Facebook przedstawia ogromne możliwości sprzedażowe, szczególnie dla branży ecommers. Jednak ułatwiona komunikacja pomiędzy marką, a odbiorcą docelowym pomaga także w generowaniu wartościowych leadów – dostarczeniu do biura sprzedaży nieruchomości danych kontaktowych do potencjalnych nabywców mieszkań. Narzędzia reklamowe Facebooka są w stanie wyselekcjonować najbardziej zainteresowanych i pewnych klientów biur nieruchomości czy deweloperów. Gdy dane kontaktowe spłyną do biura, reszta pozostaje już tylko w rękach uzdolnionych sprzedawców bezpośrednich.

Jakie zabiegi możesz wykonać przy sprzedaży mieszkania przez sieć społecznościową:

  • Zbuduj profesjonalny fanpage dewelopera i inwestycji, na których zamieszczać będziesz informacje o postępach w budowie nieruchomości w czasie rzeczywistym.
  • Publikuj relacje na żywo z dni otwartych oraz spaceru po nieruchomościach.
  • Za pomocą filmów 360, zabierz swoich potencjalnych nabywców w wirtualny spacer po nieruchomości.
  • Stwórz dobrze stargetowaną kampanię PPC i traf z ofertą do potencjalnych klientów.
  • Zleć specjaliście przygotować kampanię Lead Ads, która w łatwy sposób zachęci potencjalnych inwestorów do pozostawienia swoich danych grupie handlowców, którzy szybko i łatwo  domkną proces sprzedaży.
  • Wyślij swoich sprzedawców na szkolenie z zakresu technik sprzedaży przez media społecznościowe (social selling) i zachęcaj ich do prowadzenia negocjacji handlowych za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Płatne kampanie w social media dla deweloperów

Deweloperni.pl oferujemy nie tylko przygotowanie przemyślanej i uszytej na miarę kampanii wizerunkowej, ale także kampanii w mediach społecznościowych z zakresu PPC (Pay per click), które nastawione są na pośrednią sprzedaż i dostarczanie sprawdzonych leadów (kontaktów) do biura sprzedaży.

Chcesz dowiedzieć się, jak możemy sprzedać Twoje mieszkania przez Facebooka? A może potrzebujesz przeprowadzić szkolenie dla handlowców z zakresu social selling i sprzedaży nieruchomości przez media społecznościowe? Napisz do nas i poznaj ofertę naszych specjalistów.

 

 

Chcesz wiedzieć, jak to zrobić? Skontaktuj się z Deweloperni.pl, poznaj naszą ofertę i plan sprzedaży Twojej inwestycji.

Potrzebujesz pomocy? Jakieś pytania?

  • Zasób 5 +48 793 125 399
  • Zasób 6 biuro@deweloperni.pl