Twoje posty wyglądają jak z szablonu? Pomożemy Ci to zmienić!

Marketing

Masz czasem wrażenie, że wszystkie Twoje posty wyglądają tak samo? Przecież do każdego dobierasz inne zdjęcia, wymyślasz nowe hasła i opisy, a przez cały czas towarzyszy Ci myśl, że poszczególne wpisy niczym się nie wyróżniają… Dlaczego tak jest? Może przesadnie skupiasz się na sprzedaży, zaniedbując działania o charakterze wizerunkowym? W artykule wskażemy Ci tematy, które sprawdzają się w komunikacji w mediach społecznościowych, czyniąc ją lżejszą i przystępniejszą. W tym celu posłużymy się naszymi realizacjami dla osiedli Zielove oraz Pełczyńskiego 20C.

Okoliczne atrakcje 

Za kupnem mieszkania najczęściej przemawia jego lokalizacja. Zwracamy uwagę na okoliczne obiekty sportowe, punkty usługowe czy tereny zielone. Sprawdzamy, jak długo zajmie nam droga do pracy czy na siłownię. Tak zachowują się wszyscy, którzy chcą nabyć inwestycję, dlatego by oszczędzić czas swoim potencjalnym klientom, w przekaz wplataj tego typu informacje. Twoje osiedle jest doskonale skomunikowane z różnymi częściami miasta – dlaczego nie zrobisz o tym postu? A może leży w bezpośrednim sąsiedztwie lasu? Albo w pobliżu znajduje się klub tenisowy? Chwal się tym! Z pewnością znasz okolicę, dlatego większość wspomnianych kwestii może wydawać Ci się trywialna i prozaiczna, ale zapewniamy, że zainteresują one potencjalnych odbiorców i sprawią, że życzliwszym okiem przyjrzą się Twojej ofercie.

Architektura i aranżacja wnętrz 

Wstawiając posty dotyczące aranżacji wnętrz, oddziałujesz na wyobraźnię odbiorcy. Często motywacją do zmiany aktualnego mieszkania (szczególnie tego wynajmowanego) jest możliwość urządzenia swojego lokum od A do Z. Pokazuj ciekawe rozwiązania architektoniczne, pytaj o opinie odbiorców, publikuj ankiety… Każda dyskusja, którą sprowokujesz, to nie tylko wyższa aktywność pod postem, ale także lepsza widoczność inwestycji w sieci.

Święta – typowe i nietypowe 

Zaryzykowałabym stwierdzeniem, że żadna marka nie pomija w komunikacji Wielkanocy i Świąt Bożego Narodzenia. Nieco rzadziej firmy odwołują się do Walentynek czy Dnia Kobiet, ale wciąż wiele z nich korzysta z tych okazji. Poza konwencjonalnymi świętami, możemy bazować także na tych nietypowych. Co powiesz na Światowy Dzień Architektury albo Dzień Obniżania Kosztów Energii? Wykorzystaj je na swoją korzyść, tworząc przyciągające uwagę kreacje. W kalendarzu znajdziesz znacznie więcej inspiracji. Dobrą strategią jest także Real Time Marketing. Ostatnio wydarzyło się coś istotnego? Polska reprezentacja wygrała ważny mecz lub do kin wszedł głośny film? Pokaż, że jesteś na bieżąco i stwórz post na ten temat. Takie wpisy są chętnie udostępniane, przez co generują ruch na Twoim profilu.

To tylko niektóre z naszych pomysłów – zapewniamy, że mamy ich duuużo więcej. Jeśli potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu mediów społecznościowych, skontaktuj się z nami. Na wstępie otrzymasz bezpłatny audyt Twoich dotychczasowych działań marketingowych oraz rekomendacje na przyszłość.

Udostępnij artykuł:

Marta Oziemblewska

Absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, copywriter i specjalistka ds. marketingu nieruchomości w agencji Deweloperni. Od lat współpracuje z deweloperami, prowadząc ich social media i tworząc dla nich kampanie reklamowe, sprawiające, że mieszkania błyskawicznie znajdują swoich właścicieli.
0 komentarzy

Dodaj komentarz

avatar

Podobne wpisy

Szukasz pomocy

Wystarczy Twój mail, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h!