Wprowadzenie na rynek nowej inwestycji to duże wyzwanie. Każdy projekt deweloperski jest bowiem skierowany do innej grupy docelowej oraz odpowiada na różne potrzeby i wyzwania. To z kolei wymaga indywidualnego podejścia, a tym samym stworzenia submarki, która będzie rezonować z przyszłymi mieszkańcami. Ten artykuł to podróż po kolejnych etapach pracy nad brandingiem, który opracowaliśmy dla dewelopera Dantex i inwestycji – Autonomia Praska.
Filmy promocyjne w branży nieruchomości coraz częściej zakładają wyjście poza znane schematy, co pozwala tworzyć niebanalne opowieści, niosące wielowymiarowy przekaz. Takie założenie towarzyszyło nam także podczas prac nad koncepcją i produkcją najnowszego filmu dla dewelopera Milestone, który przenosi odbiorców w immersyjny świat kontrastów.
Kto by się spodziewał, że wiosenne nowości od OpenAI przyniosą aż taki powiew świeżości… Twórcy zapowiadają, że już niebawem na nowo odkryjemy możliwości sztucznej inteligencji. Na największą uwagę zasługuje zwłaszcza zupełnie inny sposób komunikowania się z chatem oraz umiejętność przetwarzania i analizowania obrazów w czasie rzeczywistym.
Film, promujący inwestycję deweloperską, nie musi być schematyczny i skupiać się wyłącznie na ukazaniu detali nieruchomości. Warto wykorzystać ten środek przekazu, aby wciągnąć widza w wielowymiarową opowieść – opowieść o wartościach i filozofii marki, która pozwoli potencjalnym klientom lepiej poznać dewelopera i jego ofertę. Przykładem takiego filmu jest nasza najnowsza realizacja dla firmy Milestone Real Estate, o której szerzej piszemy w artykule.
Od dawna obserwujemy, jak granice między rzeczywistością a wirtualnym światem stają się wyjątkowo płynne. OpenAI postanowiło jednak jeszcze bardziej zatrzeć te granice i pokazać, że o pełnych możliwościach sztucznej inteligencji wiemy niewiele, a twórcy jeszcze nie raz mocno nas zaskoczą. 😉
Zapytany kiedyś o rolę muzyki w filmie, amerykański reżyser Steven Spielberg powiedział: “Jestem w stanie sprawić, że publiczności łzy napłyną do oczu, ale to dopiero muzyka John’a Williams’a doprowadzi do tego, że łzy spłyną po ich policzkach”.
Na przestrzeni lat analityka zyskała status kluczowego narzędzia w kreowaniu skutecznej strategii marketingowej. Niestety lub „na szczęście” nie u każdego. Obszar ten nie jest bowiem jeszcze w pełni wykorzystywany przez wszystkich graczy na rynku, a to właśnie czyni z analityki potężne narzędzie do zdobywania przewagi konkurencyjnej.
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak zdobyć więcej klientów, nie zwiększając przy tym wydatków na … Czytaj dalej
Szukasz pomocy w marketingu?
Zrozumienie Twoich wyzwań to nasz priorytet. Podziel się nimi z nami, a my dopasujemy dla Ciebie najodpowiedniejsze rozwiązania marketingowe. Wystarczy, że podasz nam swój numer telefonu lub adres e-mail - nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby umówić 15 minutowe spotkanie, podczas którego opowiesz nam o swoich potrzebach i celach.
Pamiętaj, że zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić oraz umówić się bezpośrednio na spotkanie przez Calendly 🙂