Quadra Development
Minimalizm i ascetyczna estetyka – tak w skrócie możemy opisać ten projekt strony, który doskonale podkreśla nowoczesny charakter marki. W ramach naszej współpracy opracowaliśmy również treści, które w ciekawy sposób przedstawiają zarówno firmę, jak i jej projekty, tworząc spójny i atrakcyjny wizerunek.
New Iron Office
Strona internetowa New Iron Office to kwintesencja elegancji i nowoczesności, cech charakterystycznych biur, które wkrótce staną się biznesową wizytówką Łodzi. Kluczowe elementy projektu to minimalistyczny design, nienachalna kolorystyka, wyrazisty font oraz proste i jednocześnie efektowne animacje, które dodają stronie dynamiki, ale bez efektu przeciążenia.
Milestone
Projektując stronę internetową dla firmy Milestone skoncentrowaliśmy się na stworzeniu intuicyjnego interfejsu oraz atrakcyjnego wyglądu, tak aby całość odpowiadała wysokiemu standardowi oferty dewelopera. Do naszych zadań należało także przygotowanie treści i komunikatów, które efektywnie podkreśliły unikatowy charakter firmy i zalety inwestycji.
Osiedle Aurora
Podczas pracy nad kierunkiem graficznym dla osiedla Aurora przyjęliśmy nieco mniej konwencjonalne podejście do prezentacji inwestycji mieszkaniowych. Zamiast sięgać wyłącznie po tradycyjne wizualizacje, stworzyliśmy unikalny zestaw materiałów, wykorzystujących neonowe kolory i nieoczywiste motywy. Nasz zespół opracował główny przekaz reklamowy, kierunek graficzny oraz kreacje do użytku w kampaniach outdoor oraz w środowisku Google i Meta Ads.
Autonomia Praska
Projekt brandingu dla Autonomii Praskiej obejmował stworzenie kompleksowej identyfikacji wizualnej, która harmonijnie łączy nowoczesność z elementami charakterystycznymi dla warszawskiej Pragi. Skoncentrowaliśmy się na stworzeniu unikalnego logo, które symbolicznie nawiązuje do architektury i ducha tego miejsca, a także na opracowaniu key visualu i materiałów promocyjnych. Projekt podkreśla niezależność i unikatowość Autonomii Praskiej, tworząc spójny i wyrazisty wizerunek inwestycji.
Wolala
Naturalnym krokiem podczas tworzenia nazwy osiedla, zlokalizowanego na warszawskiej Woli, było zaczerpnięcie inspiracji z nazwy dzielnicy. „Wolala” – prosty, energiczny zwrot, kojarzący się z wesołym, rytmicznym wołaniem, nadał projektowi świeży i nowoczesny ton. W materiałach promocyjnych wykorzystaliśmy motyw płyty winylowej, nawiązując tym samym do dynamiki i rytmu życia miejskiego.
Zielove
Mieliśmy przyjemność od początku pracować nad wizerunkiem inwestycji mieszkaniowej Zielove. Zadbaliśmy o to, aby wszystkie elementy identyfikacji były gotowe na efektywny start. Naszym celem było stworzenie silnej, spójnej tożsamości, która pomoże Zielove skutecznie wejść na rynek i zyskać rozpoznawalność.
Oliwska
Projektując branding Osiedla Oliwska postawiliśmy na minimalistyczną estetykę, z akcentem na delikatne pastele. Kluczowym elementem koncepcji jest logo, składające się wyłącznie z prostej, eleganckiej typografii. W materiałach promocyjnych, utrzymanych w pastelowej palecie barw, logo stanowi centralny punkt, przyciągając uwagę swoją subtelną, ale wyrazistą obecnością. Ta świadoma decyzja o skupieniu się na typografii podkreśla unikalny charakter Osiedla Oliwska, tworząc wyrafinowany i spójny wizerunek.