Świeże spojrzenie na inwestycje deweloperskie
Z całą pewnością możemy stwierdzić, że w branży nieruchomości pewnego rodzaju standardem stało się wykorzystywanie wizualizacji budynków w materiałach promocyjnych. W naszej pracy nie boimy się jednak sięgać po nieoczywiste, dużo bardziej kreatywne rozwiązania, do których przekonujemy naszych klientów. Stawiamy na świeże pomysły, wychodzące poza przyjęty schemat działania. To dlatego możemy pochwalić się realizacjami, w których inwestycja została przedstawiona w zupełnie inny sposób i dzięki temu cieszyła się ogromną popularnością wśród potencjalnych klientów.
Portfolio PDF
Dantex – Aurora
naming / claim key visual / kampania outdoor / kampania Google i Facebook Ads



Dom i praca. Te dwa światy dobrze od siebie odseparować. Na Osiedlu Aurora mieszkańcy mają okazję poczuć się jak na innej planecie. Odpoczynek, relaks i spokój zastępują przyziemne, smutne obowiązki. Wszystko to dodatkowo “opakowaliśmy” charakterystyczną szatą graficzną, bezpośrednio nawiązującą do odległych planet.


Dantex – Wolala
branding / naming / claim / key visual / kampania outdoor / kampania Google i Facebok Ads




Chociaż nie można mieć wszystkiego i nie zawsze wszystko idzie jak z nut, to ten kameralny apartamentowiec podbił serca wielu klientów. Nazwa osiedla nawiązuje bezpośrednio do warszawskiej dzielnicy Wola, na której został zlokalizowany. W warstwie graficznej przemycamy odrobinę stylu retro i modernizmu, który zauważalny jest w projekcie budynku.
Reapolis – Storia
branding / claim / naming


W Gdańsku jak nigdzie indziej w Polsce czuć historię. Wyszliśmy z założenia, że każda historia ma swój adres. Zarówno w warstwie tekstowej jak i graficznej udało nam się zbudować odpowiednie skojarzenia. Kolory ziemi, motywy podróżnicze, dobrze dobrany i dopasowany font… to wszystko stworzyło spójną całość, dzięki której za pomocą kilku obrazów i słów, udało się przekazać zamysł projektantów i budowniczych.