Konkursy dla branży deweloperskiej – dlaczego warto wziąć udział i jak wygląda proces?

Międzynarodowe konkursy organizowane z myślą o branży nieruchomości cieszą się rosnącym zainteresowaniem wśród deweloperów. Nagrody to nie tylko prestiżowy atut inwestycji i skuteczny element komunikacji, ale także narzędzie wspierające budowanie wizerunku dewelopera.

Co możesz zyskać, biorąc udział w konkursie?

Niezależnie od tego, czy jesteś deweloperem z kilkunastoma inwestycjami w portfolio, czy dopiero rozpoczynasz działalność w branży, budowanie wizerunku powinno być jednym z Twoich priorytetów. Udział w uznanych na arenie międzynarodowej konkursach to dobre narzędzie do zaznaczenia i ugruntowania swojej pozycji na rynku zarówno lokalnym, jak i światowym, a także skuteczny sposób na utrwalanie świadomości marki zarówno pojedynczej inwestycji, jak i dewelopera. 

Udział w konkursie International Property Awards 2024 na przykładzie dewelopera Dantex

Z inicjatywą udziału w konkursie International Property Awards 2024 wyszedł dział marketingu dewelopera, który zaprosił nas do współpracy przy opracowaniu niezbędnych materiałów. Kilka dni po pierwszej rozmowie rozpoczęliśmy intensywny proces przygotowań.

Dantex w swoim portfolio ma wiele inwestycji, które mogły potencjalnie wpisać się w konkursowe wymagania. Projekt musiał wyróżniać się filozofią, lokalizacją lub architekturą, a jednocześnie zostać opisany zgodnie z określonymi kategoriami, wśród których znalazły się m.in. wyzwania projektowe, przewagi konkurencyjne, działania marketingowe oraz obszary, takie jak bezpieczeństwo, ekologia, czy ponadnormatywne udogodnienia. Ostateczny wybór padł na dwie, ówcześnie najnowsze inwestycje dewelopera – Autonomia Praska oraz Apartamenty SO.21. 

Autonomia Praska to inwestycja, która została wpisana w miejską tkankę warszawskiej Pragi Północ — z poszanowaniem dobytku kulturowego oraz z szacunkiem do postindustrialnego dziedzictwa regionu. Budynek charakteryzuje się ciekawym doborem materiałów wykończeniowych — czerwona cegła, surowy beton oraz szklane i stalowe elementy nawiązują do przemysłowej, lokalnej estetyki. 

Apartamenty SO.21 to realizacja, której celem było stworzenie na warszawskich Włochach projektu w klimacie miejskiej willi – miejsca, w którym mieszkańcy poczują się wyjątkowo już od przekroczenia progu budynku. Inwestycję wyróżniają liczne udogodnienia, w tym panoramiczne okna, rekuperacja, szerokie miejsca postojowe, przestronne tarasy i balkony. Na szczególną uwagę zasługują również detale wykończeniowe oraz obrazy autorstwa polskiego artysty Tomasza Opalińskiego, które zdobią wnętrza.  

Jak wygląda proces przygotowań? 

Decydując się na wzięcie udziału w konkursie International Property Awards, należy w pierwszej kolejności odwiedzić stronę propertyawards.net, wybrać odpowiedni region, a następnie kategorię, w której planujemy zgłosić projekt. Na tym etapie konieczne jest także dokonanie opłaty oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego, uwzględniającego podstawowe informacje o inwestycji. 

Kolejny krok to kontakt z dedykowanym opiekunem z ramienia International Property Awards. Podczas spotkania online z mentorem dokładnie wyjaśniane zostają kryteria oceny oraz cały proces — od specyfikacji niezbędnych materiałów konkursowych, aż po wysyłkę gotowych folderów.  

Znając szczegółowe wymagania konkursu, rozpoczęliśmy prace nad materiałami dla Dantex. Po zebraniu informacji od zespołów zaangażowanych w realizację projektów Autonomia Praska i Apartamenty SO.21, przystąpiliśmy do tworzenia treści, które w ciekawy, a jednocześnie precyzyjny sposób odpowiadały na kryteria konkursowe. 

Dla każdej z inwestycji przygotowaliśmy dedykowany folder z opisem wszystkich kategorii konkursowych, w tym także podsumowanie prowadzonych przez nas działań marketingowych dla obu projektów dewelopera oraz materiały graficzne – zdjęcia, rzuty mieszkań, mapy okolicy i wizualizacje. Całość została opracowana zgodnie z identyfikacją wizualną projektów i wymaganiami organizatora. Materiały w wersji papierowej zostały wysłane do siedziby International Property Awards.

Autonomia Praska i Apartamenty SO.21 z prestiżowymi nagrodami 

Współpraca pomiędzy działem marketingu dewelopera Dantex i naszym zespołem przyniosła oczekiwany rezultat — projekty Autonomia Praska i Apartamenty SO.21 zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie International Property Awards w kategorii Apartment / Condominium Development for Poland. 

Wraz z ogłoszeniem wyników nadeszło zaproszenie na uroczystą galę w Londynie, podczas której wyróżnienia w imieniu dewelopera odebrał Dyrektor Marketingu Dantex – Adam Chmielewski.

Współpraca marketingowa

Agencja Deweloperni była odpowiedzialna za opracowanie niezbędnych materiałów konkursowych. Karolina Wróblewska odpowiadała za research oraz copywritnig, projekty graficzne przygotowały Kinga Longa oraz Justyna Tomicz. Nad całością w roli Project Managera czuwała Agata Cierpich. 


Szukasz pomocy w marketingu?

Zrozumienie Twoich wyzwań to nasz priorytet. Podziel się nimi z nami, a my dopasujemy dla Ciebie najodpowiedniejsze rozwiązania marketingowe. Wystarczy, że podasz nam swój numer telefonu lub adres e-mail - nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby umówić 15 minutowe spotkanie, podczas którego opowiesz nam o swoich potrzebach i celach.

Pamiętaj, że zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić oraz umówić się bezpośrednio na spotkanie przez Calendly 🙂


Mail: [email protected]
Tel. +48 793 125 986



    ×