Wielowymiarowa opowieść o osiedlu Przystanek Ursus – słów kilka o świecie kontrastów w filmie promującym nową inwestycję dewelopera Milestone.

Filmy promocyjne w branży nieruchomości coraz częściej zakładają wyjście poza znane schematy, co pozwala tworzyć niebanalne opowieści, niosące wielowymiarowy przekaz. Takie założenie towarzyszyło nam także podczas prac nad koncepcją i produkcją najnowszego filmu dla dewelopera Milestone, który przenosi odbiorców w immersyjny świat kontrastów.

Miejski chaos vs spokój Przystanku Ursus

Pierwszym etapem pracy nad projektem zawsze jest określenie jasnego celu – ten przy okazji filmu promocyjnego, realizowanego dla dewelopera Milestone, sprecyzowany był już od samego początku. Przystanek Ursus miał wyraźnie zaznaczyć swój status – to remedium na potrzeby mieszkańców Warszawy – wygodny kompromis pomiędzy pędem codzienności w tętniącej życiem stolicy, a własnym domem z ogródkiem, w którym czeka upragniony spokój.

Priorytetem podczas prac koncepcyjnych było odnalezienie mocnego zabiegu stylistycznego, który stanie się żywą imitacją wyraźnego kontrastu pomiędzy szybkim życiem w samym sercu miasta a spokojem domowej przystani. Głównymi elementami, realizującymi tę ideę, stały się nie tylko dynamiczne kadry i nieszablonowy w przypadku promocji inwestycji deweloperskich montaż, nadający tempo filmowej opowieści, ale także muzyka i estetyka, która idealnie odwzorowuje miejski chaos.

Nieoczywiste kadry tłem dla warszawskiej energii

Cały projekt zakłada wykorzystanie różnorodnych technik videografii. Główny element, który sprawił, że to Warszawa i jej dynamiczna energia znalazły się na pierwszym planie, to zastosowanie centralnego kadrowania tylnej sylwetki postaci. Połączenie ujęć over-the-shoulder z kadrami wykonanymi techniką low-shutter, ukazującymi warszawski pęd życia, pozwoliło uzyskać nieco chaotyczny efekt, podkreślający miejską dezorientację. Zestawienie ze sobą tych elementów oraz zastosowanie monochromatycznej, czarno-białej kolorystyki stało się podstawą do stworzenia wizualnej opowieści o mieście, które nigdy nie zwalnia tempa.

Gra oparta na zmysłach – muzyczny obraz miejskiego chaosu

Kluczową rolę w warstwie dźwiękowej odegrała muzyka, podkreślająca miejski ambience. Inspiracją do stworzenia tła dla wielkomiejskiej historii były gatunki, takie jak UK Garage, 2-step, Chicago downtempo i lo-fi house, które najlepiej oddają życie w metropolii i próbę radzenia sobie z jej dynamiką. Niemniej ważna jest narracja, która poprowadzona została w sposób nieoczywisty. Równoważniki zdań wypowiadane przez głównego bohatera w formie offowych wstawek dopełniają całość filmowej koncepcji, przywodząc na myśl coś pomiędzy nowatorskim teledyskiem a brutalistycznym strumieniem świadomości.

Współpraca marketingowa

Agencja Deweloperni odpowiada za koncepcje kreatywne, komunikację i social media. Za realizację filmu odpowiadają Stefan Monin (reżyseria, scenariusz, muzyka, lektor), Tomasz Bury (Director of Photography), Konrad Niedziela (operator kamery), Rafał Bańdura (montaż, color grading), Karolina Wróblewska (copy), Kamil Lemieszewski (obsada).


Szukasz pomocy w marketingu?

Zrozumienie Twoich wyzwań to nasz priorytet. Podziel się nimi z nami, a my dopasujemy dla Ciebie najodpowiedniejsze rozwiązania marketingowe. Wystarczy, że podasz nam swój numer telefonu lub adres e-mail - nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby umówić 15 minutowe spotkanie, podczas którego opowiesz nam o swoich potrzebach i celach.

Pamiętaj, że zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić oraz umówić się bezpośrednio na spotkanie przez Calendly 🙂


Mail: [email protected]
Tel. +48 793 125 986



    ×